zaterdag 19 februari 2011

druk,druk,druk.....

Beetje stil op mijn blog...integenstelling tot het dagelijkse leventje!! Ben sinds half januari druk bezig geweest om een adhd-cafe in Tilburg te organiseren en dat lukt aardig,haha! In maart houden we onze eerste avond en als ik afga op alle reacties die we krijgen gaat het een knallend succes worden!
Voor de geinteresseerde...www.adhdcafetilburg.nl

Heb zelfs al in de krant gestaan afgelopen dinsdag, in de koerier en het stadsnieuws en ons eerste radio-intervieuw hebben we ook al achter de rug. Dat mocht Marcel van me doen omdat ik in tussentijd geveld werd door griep en bronchitus. Ben ondertussen al wel wat aan het opknappen en als ik dan lees dat ik ook al AWARD ontvangen heb, dan voel je je weer even de koning te rijk!!

Ook mn handjes staan niet stil, heb ook nog t eea gehaakt,zal binnenkort wat bij elkaar leggen en zetten en weer een foto plaatsen!

1 opmerking:

  1. succes met je cafe, klinkt als iets waar behoefte aan is.......

    En ik voel me helemaal verbaasd dat je me nog herinnert. We hebben elkaar zo lang niet gezien. Maar je hebt gelijk dat het erg leuk was die avonden. Zo jammer dat ik niet meer kan autorijden.......

    BeantwoordenVerwijderen